Tel. číslo AUTODÍLY(zahradní technika, výroba klíčů) 604 205 565, tel. číslo ŽELEZÁŘSTVÍ 734 836 971. Každou středu je prodejna AUTODÍLY zavřena.

Reklamační řád

Jak postupovat při reklamaci...

 

Zakoupení věci jste jakožto spotřebitel povinen prokázat předložením kupního dokladu, případně jiným, dostatečně věrohodným způsobem.

Jakožto spotřebitel nemůžete uplatnit práva z vad, které jste sám způsobil nebo o kterých jste při koupi věděl. Stejně tak i u vad, pro které jsme s Vámi, jakožto prodávající a spotřebitel, dohodli snížení ceny. Neodpovídáme ani za běžné opotřebení věci.

Reklamace musí být uplatněna nejpozději v 24měsíční lhůtě. Reklamaci je třeba uplatnit bezodkladně, aby nedošlo k rozšíření vady a v jejím důsledku k zamítnutí reklamace. Včasným oznámením vady poté, co se objeví, si můžete zajistit bezproblémové vyřízení reklamace.

Reklamace je vyřízena teprve tehdy, když Vás o tom vyrozumíme. Vyprší-li zákonná lhůta, považujte to za podstatné porušení smlouvy a můžete od kupní smlouvy odstoupit.

 

Kontrola dodávky

V případě, že balíček přijde viditelně poškozen, zboží nepřebírejte a sepište protokol o shledané závadě s přepravcem. Tuto skutečnost nám prosím sdělte a dohodneme se na dalším postupu, např. novém zaslání zboží.

Na pozdější reklamaci závady (poškození zboží při přepravě, chybějící zboží v balíku apod.) zjištěné až mimo přítomnost poštovního doručovatele, není možno brát ohled.

 

Formulář pro uplatnění reklamace

(vyplňte tento formulář a odešlete jej zpět pouze v případě, že chcete reklamovat zboží v zákonné době. Formulář je třeba vytisknout, podepsat a zaslat naskenovaný na níže uvedenou e-mailovou adresu, případně jej vložit do zásilky s vráceným zbožím).

Adresát (prodávající):

Společnost:                                           MIVA Bílovec, s.r.o.

Se sídlem:                                              Tkalcovská 94, Bílovec 743 01

IČ/DIČ:                                                    258 24 830 / CZ258 24 830

E-mailová adresa:                                 obchod@miva-bilovec.cz

Telefonní číslo:                                      +420 556 412 232 / +420 732 607 765

 

(Prosím doplňte následující požadované údaje:)

 

 Spotřebitel:

Moje jméno a příjmení:

Moje adresa:                          

Můj telefon a e-mail:             

 

Uplatnění práva z vadného plnění (reklamace)

 

Vážení,

 

dne (*) jsem ve Vašem obchodě (*) vytvořil objednávku (specifikace objednávky viz níže). Mnou zakoupený produkt však vykazuje tyto vady (* zde je třeba vadu podrobně popsat ).Požaduji vyřídit reklamaci následujícím způsobem: (* zde je třeba požadovaný způsob vyřízení podrobně popsat ; například - „jelikož se jedná o odstranitelnou vadu, požaduji o opravu produktu a to nejpozději v zákonné lhůtě 30 kalendářních dnů). Zároveň Vás žádám o vystavení písemného potvrzení o uplatnění reklamace s uvedením, kdy jsem právu uplatnil, co je obsahem reklamace spolu s mým nárokem na opravu/výměnu, a následně potvrzení data a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání (v případě, že se jedná o opravu, nikoliv výměnu).

 

  1. Datum objednání(*)/datum obdržení (*)
  2. Číslo objednávky:
  3. Peněžní prostředky za objednání, případně i za doručení, byly zaslány způsobem (*)
    a budou navráceny zpět způsobem (v případě převodu na účet prosím o zaslání čísla účtu)(*)
  4. Jméno a příjmení spotřebitele:
  5. Adresa spotřebitele:
  6. Email:
  7. Telefon:

 

(*) Nehodící se škrtněte nebo údaje doplňte.

 

 

 

 

 

   V (zde vyplňte místo), Dne (zde doplňte datum)

 

 

 

                                      (podpis)
______________________________________

 

              Jméno a příjmení spotřebitele

 

 

 

Seznam příloh:

 

  1. Faktura za objednané zboží č. (*)